وزرای خارجه ایران و امارات متحده عربی در یک گفت‌وگوی تلفنی، آخرین تحولات منطقه و روند تحولات سیاسی و امنیتی جاری را مورد بررسی قرار دادند.

وزرای خارجه ایران و امارات

به گزارش همشهری آنلاین، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در تماس تلفنی با شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه امارات متحده عربی، درباره تازه‌ترین تحولات منطقه‌ای و وضعیت کلی اوضاع گفت‌وگو کرد.

در این رایزنی، دو طرف ضمن بررسی تحولات و تنش‌های جاری در منطقه، درباره روندهای سیاسی و امنیتی موجود تبادل نظر کردند.

وزیر خارجه امارات در این گفت‌وگو ابراز امیدواری کرد که مذاکرات و رایزنی‌های جاری به نتایج مثبتی منجر شود که زمینه‌ساز تقویت امنیت، ثبات و آرامش پایدار در منطقه باشد.

کد خبر 1047070
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha